20 ЛЮТОГО 2018 РОКУ О 9 ГОДИНІ НА БАЗІ СМОЛІНСЬКОГО НВО ВІДБУДЕТЬСЯ МЕТОДИЧНИЙ МІСТ ДЛЯ ПРАКТИЧНИХ ПСИХОЛОГІВ, ВИХОВАТЕЛІВ ДНЗ ТА ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ МАЛОВИСКІВСЬКОГО РАЙОНУ ТА СМОЛІНСЬКОЇ ОТГ. ТЕМА ЗАХОДУ "ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ ПСИХОЛОГА, ВЧИТЕЛЯ ТА ВИХОВАТЕЛЯ З ПРОБЛЕМНИМИ ДІТЬМИ".

четвер, 18 квітня 2013 р.

Державна підсумкова атестація в початковій школі у 2013 році. ДПА 4 клас


У 2012/2013 навчальному році державна підсумкова атестація у початковій школі проводиться з української мови (мова та читання) та математики

У 4-х класах державна підсумкова атестація проводиться з 13 по 21 травня із української мови та читання, математики. У навчальних закладах з навчанням мовами національних меншин можуть підлягати атестації і результати навчальної діяльності з мови навчання (мова і читання).


Державна підсумкова атестація з української мови (мова навчання), проводиться з метою перевірки мовленнєвих умінь і навичок правопису учнів, а також їхньої здатності практично застосовувати здобуті мовні знання. Для перевірки мовленнєвих умінь учням пропонується написати  зв’язний текст на задану тему, правописних – списати запропонований текст. Мовні знання і уміння перевіряються за допомогою завдань тестового характеру.
Атестація проводиться за посібником "Збірник завдань для державної підсумкової атестації з української мови для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням українською мовою. 4 клас" (авт. Пономарьова К.І., Гайова Л.А.).
Атестаційні контрольні роботи з української мови містять сім завдань, серед яких: три тестових завдання закритого типу, що передбачають вибір однієї правильної відповіді з трьох запропонованих варіантів; одне завдання на встановлення відповідності, в якому треба з’єднати лініями або стрілочками відповідні частини; одне відкрите завдання, що виконується письмово; текст для списування (55–60 слів) і творче завдання – написання тексту на задану тему (5–7 речень).
Зміст контрольних робіт державної підсумкової атестації з читання розроблено на основі вимог програми з читання для 1–4 класів за змістовими лініями: "Коло читання", "Літературознавча пропедевтика", "Усвідомлення жанрової специфіки творів", "Смисловий і структурний аналіз тексту", "Засоби художньої виразності, емоційно-оцінне ставлення читача до змісту твору", "Творча діяльність на основі прочитаного".
Атестація проводиться за посібником "Збірник завдань для державної підсумкової атестації з читання для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням українською мовою. 4 клас" (авт. Вашуленко О.В.).
Підсумкова контрольна робота з читання складається з тексту для самостійного читання та восьми завдань тестового характеру, а саме: 5 завдань закритого типу з вибором однієї правильної відповіді з трьох запропонованих варіантів (завдання 1−5); 2 завдання відкритого типу (завдання 6, 7): з короткою письмовою відповіддю, на встановлення відповідності, на встановлення правильної послідовності; одне завдання відкритого типу з розгорнутою письмовою відповіддю (завдання 8 – творче).
Контрольні роботи з математики дозволяють визначити рівень засвоєння учнями математичних знань, сформованості умінь та навичок, здатності застосовувати вивчений матеріал під час виконання завдань із числами, числовими і буквеними виразами, рівностями, нерівностями, рівняннями, величинами, геометричними фігурами, розв’язування сюжетних задач. Державна підсумкова атестація проводиться за посібниками: "Збірник завдань для державної підсумкової атестації з математики. 4 клас" (авт. Онопрієнко О. В., Пархоменко Н. Є., Листопад Н. П. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2013); "Сборник заданий для государственной итоговой аттестации по математике для общеобразовательных учебных заведений с обучением на русском языке. 4 класс" (авт. Оноприенко О. В., Пархоменко Н. Е., Листопад Н. П. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2013).
Кожна робота складається з восьми завдань: п’яти тестових завдань закритого типу з вибором однієї правильної відповіді з трьох запропонованих варіантів (завдання 1–5); двох завдань відкритого типу з короткою письмовою відповіддю (завдання 6, 7); одного завдання відкритого типу з розгорнутою письмовою відповіддю – розв’язування сюжетної задачі (завдання 8).
Зміст завдань для державної підсумкової атестації сформовано відповідно до вимог, викладених у Програмах для 1–4 класів середньої загальноосвітньої школи (К.: Початкова школа, 2006, 2007).
Державна підсумкова атестація проводиться в усіх загальноосвітніх навчальних закладах відповідно до календарного планування на другому чи третьому уроці, окрім понеділка та п’ятниці.
На проведення атестації з кожного предмета відводиться 1 академічна година.
Завдання державної підсумкової атестації виконують усі учні, окрім тих, які з поважних причин (хвороба, довготривале перебування на лікуванні, участь у спортивних змаганнях, переїзд на інше місце проживання, природні катаклізми) не можуть брати участь у їх виконанні. У такому разі оцінки за державну підсумкову атестацію виставляються цим учням за результатами семестрового оцінювання.
Додаткові види перевірочних робіт у 4 класах не проводяться.
Складено на підставі листа МОНмолодьспорт № 1/9-92 від 08.02.13 року "Про порядок закінчення навчального року та проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх навчальних закладах в 2012/2013 навчальному році".

Немає коментарів:

Дописати коментар