20 ЛЮТОГО 2018 РОКУ О 9 ГОДИНІ НА БАЗІ СМОЛІНСЬКОГО НВО ВІДБУДЕТЬСЯ МЕТОДИЧНИЙ МІСТ ДЛЯ ПРАКТИЧНИХ ПСИХОЛОГІВ, ВИХОВАТЕЛІВ ДНЗ ТА ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ МАЛОВИСКІВСЬКОГО РАЙОНУ ТА СМОЛІНСЬКОЇ ОТГ. ТЕМА ЗАХОДУ "ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ ПСИХОЛОГА, ВЧИТЕЛЯ ТА ВИХОВАТЕЛЯ З ПРОБЛЕМНИМИ ДІТЬМИ".

четвер, 17 квітня 2014 р.

Завершився районний етап огляду фотоматеріалів



Відповідно до наказу начальника департаменту освіти і науки Кіровоградської обласної державної адміністрації № 154 від 31 березня 2014 року та наказу начальника відділу освіти Маловисківської районної державної адміністрації № 105 від 02квітня 2014 року „Про проведення огляду фотоматеріалів за темою: “Організація навчального середовища в 1-х класах”, з метою популяризації досвіду роботи з питань ефективної організації навчального середовища у класних кімнатах для учнів 1-х класів загальноосвітніх навчальних закладів до 15 квітня 2014 року потрібно було надати слідуючі матеріали: 
1. Текстову інформацію про загальноосвітній навчальний заклад (із зазначенням назви, адреси, телефону закладу, ПІБ керівника, кількості першокласників, наявності кімнат відпочинку, рекреації тощо, досвіду та результатів роботи з організації навчального середовища в 1-х класах) обсягом до 1 сторінки;
2. Чотири фотокартки розміром 30 см х 40 см з підписами (у друкованому та електронному вигляді у форматі JPG, роздільною здатністю 1200 х 800).
На жаль, із 21-ї школи району матеріали для участі в огляді подали всього 9 навчальних закладів.
За результатами перегляду поданих матеріалів визначено переможців:
І місце  -  Смолінське навчально-виховне об*єднання "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - гімназія - позашкільний навчальний заклад" (директор Синчук Л.С.);

ІІ місце - Великовисківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів (директор Панов О.І.).
Матеріали, подані вищезазначеними закладами, направлено до комунального закладу "Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського" для участі в обласному етапі оглядуфотоматеріалів.

Немає коментарів:

Дописати коментар