20 ЛЮТОГО 2018 РОКУ О 9 ГОДИНІ НА БАЗІ СМОЛІНСЬКОГО НВО ВІДБУДЕТЬСЯ МЕТОДИЧНИЙ МІСТ ДЛЯ ПРАКТИЧНИХ ПСИХОЛОГІВ, ВИХОВАТЕЛІВ ДНЗ ТА ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ МАЛОВИСКІВСЬКОГО РАЙОНУ ТА СМОЛІНСЬКОЇ ОТГ. ТЕМА ЗАХОДУ "ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ ПСИХОЛОГА, ВЧИТЕЛЯ ТА ВИХОВАТЕЛЯ З ПРОБЛЕМНИМИ ДІТЬМИ".

субота, 11 січня 2014 р.

Комплексна казкотерапія як виховна система



Ознайомитися з базовими положеннями казкотерапії, з можливостями використання педагогом в роботі з дітьми дидактичних та психокорекційних казок, ознайомитися з арт-терапевтичними техніками мали змогу вчителі початкових класів, присутні на засіданні творчої групи, що відбулося 10 січня 2014 року  в Маловисківській ЗШ № 3.
Робота творчої групи розпочалася у колі, де кожен з учасників привітав присутніх та наголосив на тому, яким був 2013 рік особисто для нього.
Керівник творчої групи Усенко З.М. продовжила роботу інформаційними повідомленнями «Що таке казкотерапія» та «Що таке дидактична казка».

Учасники засідання отримали практичне завдання – придумати казку за допомогою алгоритму побудови дидактичної казки. Головними героями даної казки мали бути букви, знаки й цифри. Виконання завдання завершилось представленням та обговоренням складених казок.
Далі за планом засідання - ознайомлення з арт-терапевтичною технікою «Малюємо кола», метою якої є дослідження особистісних особливостей, організація творчої міжособистісної взаємодії, спрямованої на подальше згуртування колективу. В ході заняття учасниками було намальовано кола, середину  яких заповнено за бажанням. Кола слід було з’єднати «дорогами» з тими, що сподобались найбільше. Учасники засідання вчились «зчитувати» інформацію за місцем розташування кола, його розміром, товщиною контурів, кольоровими уподобаннями.













Після демонстрації виконаних робіт кожному з присутніх було запропоновано роботу з метафорами «Моє життя» - визначити поняття життя через: 1) будь-яку страву (Життя – це…, тому що …); 2) дати порівняння з геометричною фігурою чи будь-яким предметом оточуючого світу; 3) дати визначення через стосунки. В кожному з визначень життя слід було вибрати головне слово чи словосполучення та виділити його. Після цього озвучувалось вибране й давалось узагальнене поняття життя з використанням цих слів.
Насамкінець було розглянуто ще один з аспектів казкотерапії, а саме – медитативна казка. Такі казки вчать прагнути до контролю над своїми сум6ними думками, боротися із заниженою самооцінкою і т.п.





Немає коментарів:

Дописати коментар